תכנון ופיתוח מוצרי מזון

מהקונספט הרעיוני דרך הטכנולוגיה ועד למדף, עבור יצרנים, סטרט-אפים ויזמים.

פיתוח מוצרי מזון

להפוך רעיון למוצר מזון מבוקש

תעשיית המזון מתחדשת ומתקדמת כל הזמן. יזמים ויצרנים המעוניינים להפוך רעיון למוצר מזון שיעמוד על המדף בהתאם לכלל התקנים, הסטנדרטים והדרישות הרגלטוריות, או יצרן המעוניין בפיתוח ושדרוג מוצר מזון קיים, צריכים את נבחרת חברת פרוסולב המקצועית והטובה לצידם, מהנוסחה דרך התאמה לדרישות רגולציה, נהלים ועמידה בסטנדרטים ועד שהמוצר באריזתו על המדף.

בשוק מזון תחרותי וצפוף צריך לדעת מה, איך והיכן

פיתוח מוצרי מזון כולל יותר מסתם יצירת מתכון מושלם. לפני תחילת מיזם פיתוח חדש, חשוב והכרחי להגדיר מטרות, סדרי עדיפות ולוחות זמנים ספציפיים, תוך שילוב תחזית העתיד של שוק המזון ואת הכיוון של העסק. התהליך חייב לכלול הסתכלות טכנולוגית רחבה, הבנת הרגולציה, תמחור, בטיחות ואריזת המוצר ופרקטיקה תפעולית. צוות הפיתוח חייב להיות בעל היכרות מעמיקה והבנה בחומרי גלם רבים וכמוכן מעודכן ביותר בטכנולוגיות הקיימות בשוק.

פעילות פיתוח מוצרי מזון

הפיתוח הוא 360 מעלות של "one stop shop", בו אנו בחברת פרוסולב מלווים את התהליך משלב הרעיון הייחודי של יזם או סטרטאפ food-tech, או שדרוג מוצר קיים, ועד שהמוצר יגיע למדף למכירה קמעונאית, מוסדית או כחומר-גלם לתעשייה.

עבור מי השירות נדרש

פיתוח מוצרי מזון משלב הבריף ועד לעגלת הקניה

• ניסיון רחב בשיפור והתאמת טעמים

• תעשיות החדשנות במזון- פיתוח מוצרי הדור הבא במזון

• תעשיות קלאסיות- פיתוח ושדרוג מוצרים בתעשיה המסורתית

• פיתוח מוצרי מזון עשירי חלבון, סיבים תזונתיים, מזון אנרגיה וכו

• הפחתה של נתרן (מלח), סוכרים או חומצות שומן רוויות (שומנים)

• ליווי מקצועי עבור מוצרים מעולם תוספי תזונה

צוות המומחים של פרוסולב מציע את כל החבילה במקום אחד.

מהנדסי וטכנולוגי מזון מומחים בתחומים מגוונים בתעשייה עם ניסיון רב שנים, שהובילו תהליכים משמעותיים בחברות מובילות רבות. לצוות ידע עצום בחומרי גלם מגוונים ומעודכנים בשיא הטכנולוגיות הקיימות בעולם. כמוכן מומחי רגולציה מהבולטים בשוק, ליווי לרישיון יצרן ותכנון הייצור, עתידנות ומחקרי שוק, שפים קולינאריים, מומחי אריזה, בטיחות מוצר ותקני איכות וכו'. חברה שמלווה את הפרויקט משלב הגדרת הקונספט, כולל שלב הייצור "scale-up" ועד שהמוצר מיוצר מסחרית לשיווק.

לקוחות חדשים, שווקים חדשים

חברות  ויזמים עוסקים בפיתוח מוצרים חדשים בתקווה להשיג לקוחות חדשים, להתרחב לשווקים חדשים, הגדלת רווחים, העלאת התרגשות המותג, או הגדלת נתחי שוק.
חברות גדולות, קטנות ובמקביל סטרטאפים, מציגים אלפי מוצרי מזון חדשים בכל שנה.

יעילות, מקצועיות, חסכון בזמן, כסף ומשאבים

הזמן המושקע בפיתוח מוצר חדש נע בין 6 חודשים ל-3 שנים, תלוי במידת החדשנות והתפתחות הטכנולוגיה.
הניסיון הרב שלנו בתהליכים אלו מאפשר לנו לכוון את לקוחותינו לאבני דרך נכונים על מנת לחסוך עלויות וזמן רב בתהליך כה מורכב.

תקציבים רבים ניתן לקבל מרשות לחדשנות – אנו מנוסים בהגשת פרויקטים לקבלת משאבים מהרשות לחדשנות במסלולים השונים כגון: מכינה, מופ"ת וכדו.