שף יועץ קולינרי לפיתוח מוצרי מזון שדרוג מוצרי מזון, שף יועץ קולינרי למסעדות, מכרזי הסעדה לעובדים.

זה ידוע, לא כל מי שיודע את מלאכת הבישול, יוכל להצליח במלאכת ניהול עסק בענף המזון. מלבד הכישרון והידע בבישול, ישנם דברים חשובים לשמור ולהקפיד עליהם ועבורם דרושים מיומנות וניסיון.

מומלץ לשכור את שירותיו של יועץ קולינרי, שיוכל ללוות להדריך ולהקל על הקשיים, מניסיון והכרות רבת שנים. ממש כמו שלצורך הקמת מבנה יידרשו ארכיטקט וקבלן, כך גם בהקמת עסק, או בליווי של עסק קיים שמצוי במצוקה / תקוע, יש צורך ביועץ מומחה, שילווה ידריך, יציע ויוביל את העסק להצלחה ולשגשוג.

שף מחקר ופיתוח מוצרי מזון ושדרוג מוצרי מזון בקולינריה

קידום רעיונות למוצרי מזון חדשים ומשודרגים והתאמתם

שף פיתוח ושדרוג מוצרי מזון, מכיר את השוק בשונה מאנשי הצוות ולכן בשלב הרעיון, יכול לסייע רבות לקידום הרעיונות והתאמתם. 

התאמת מוצרי מזון לשווקים ולקהלי היעד

כחלק משרשרת השירותים, שף פיתוח המוצר, יסייע למחלקת השיווק, לפתח רעיונות למוצרים נוספים לרעיון שעלה, או מוצרי דור המשך. בפן הטכנולוגי, לשף תהיה יכולת לסייע לפיתוח הטעמים והתאמה שלהם לשוק, מפאת ההכרות שלו עם חומרי הגלם, הציוד וטכניקות העבודה.

מבחני טעימה בפיתוח ושדרוג מוצרי מזון- הטעם קובע

בשלב מבחני הטעימה, לשף פיתוח מוצר חשיבות רבה וכן בשלב מבחן השוק- כשנדרשים שינויים והתאמות המצריכים חשיבה והבנה מקצועית.

שף יועץ קולינרי- ליווי אסטרטגי לפיתוח מוצרי מזון

רצוי לצרף לתהליך מומחה לפיתוח מוצרים, שיוכל לשאול את השאלות הנכונות בזמן ולחסוך הרבה טעויות וכאבי ראש מיותרים בתהליך, המורכב ממילא- ולהוביל את החברה /את היצרן, לפיתוח המוצר המעולה שהוא רוצה, במינימום תקלות בדרך.

במקרים רבים קיימת דרישה לפיתוח מוצר/ים חדש/ים אך אין רעיון. וגם פה יועץ קולינרי מפתח מוצרים מקצועי יוכל לסייע, בסיעור מוחות בבחינה ובהבנה של השוק ומציאת כיוונים וקונספטים חדשים שיתאימו לחברה.

בחינת המשמעות של התהליך. מה נדרש על מנת לייצר את המוצר, חומרי גלם, עלויות, זמן, טכנולוגיה, ציוד, וכד'

יוץ קולינרי לשיווק והדרכות

אחד הגורמים העיקריים להצלחת עסק המייצר מוצרי מזון, הוא היכולת לשווק אותם בהצלחה. לחברות שמשכילות לחבר בין שלב הייעוץ המקצועי, לבין הדרכת העובדים וסוכני המכירות בתהליך, יהיה יתרון רב. עובדי החברה במרבית המקרים הינם השגרירים הטובים ביותר של כל עסק. הדרכה מתאימה ומקצועית תוכל להוציא מהם את המרב ולחבר אותם יותר לחברה ולמוצריה.

  • הדרכות- הדרכות עובדים המזדהים עם המוצרים הופכים להיות בעצמם לקוחות החברה וכמובן השגרירים הכי טובים שלה.  
  • לכל חברה תידרש הדרכה מסוג שונה ומותאם לצרכיה וצרכי העובדים והמוצרים שלה. לצורך התאמת ההדרכה לחברה, יש לבנות תיק הדרכות מותאם לאחר אפיון צרכים
  • הנחיית סדנאות גיבוש לעובדי החברה להכרות עם מוצרי החברה

העברת סדנאות לסוכני מכירות – הכירות ושימושים של המוצרים אצל צרכן הקצה.

הדרכות לאנשי שיווק בהתאם לחלוקה בחברה (מותגים /מוצרים / חטיבה וכד').

סדנאות לאנשי שיווק לסיעור מוחות ורעיונות לפיתוח מוצרים חדשים.

שף יועץ קולינרי למסעדות

  • כשהעסק נתון במשבר – ואז מטרתו של היועץ תהיה לבנות תכנית חילוץ מהמשבר, ליישם אותה בהצלחה ולוודא שהעסק לא יכנס למשבר/ים נוספים בהמשך!
  • יועץ קולינרי למשימות קטנות יותר כמו, הרצון לשדרג את המנות במסעדה/ לפתח מוצר/ים חדשים וכד'

שף יועץ קלינרי למכרז הסעדת עובדים

יועץ קולינרי,  יכול לסייע גם לחברות הנדרשות לקיים מכרז, על מנת למצוא הסעדה לעובדים.  וגם לחברות מזון, המשתתפות במכרז, על מנת לשפר את הסיכויים להצליח בו. על מנת להכין את המכרז, יש ליצוק בו תוכנים מקצועיים- משפטיים וביטוחים וכן, בהתאם להצעות שמתקבלות, נדרש ליווי וייעוץ לוועדת המכרזים, לבחינה טעימה וסקירה של ההצעות המוצלחות, לצורך הבחירה בהצעה המוצלחת ביותר.. על מנת לסייע לחברת הסעדה לקחת חלק במכרז, ניתן ייעוץ וליווי וכן הכנה של ההצעה עצמה ע"י היועץ כדי להעלות את הסיכוי להצלחה.