פרוסולב טכנולוגיה והנדסת מזון מתקדמת, הסיפור שלנו!

פרוסולב טכנולוגיה וחדשנות מהמעבדות ועד פס הייצור בעולם המזון

אנחנו בפרוסולב מאמינים ביצירתיות וחדשנות בתחום המזון, חיזוק מובילות טכנולוגית, פיתוח מוצרים ע"י יזמים וסטרט-אפים בעולם הפוד טק, סיוע למפעלי מזון להמציא את עצמם מחדש, לפתח מוצרים , לשפר תהליכי ייצור

30 שנות ניסיון

חברת ProSolv מהמובילות בישראל בתחום טכנולוגיה והנדסת מזון מתקדמת, מתמחים בפיתוח מוצרים ושיפור תהליכי ייצור.  החברה בהובלת גיא טובי וארתורו גייפמן, מהנדס וטכנולוג מזון, בעלי ניסיון מקצועי של למעלה מ- 30 שנה בהובלת חברות בתעשיית המזון בישראל, עם התמחות בתחומי פיתוח מוצרים, ייצור ואבטחת איכות.

one stop shop

השירות הוא 360 מעלות של "one stop shop", בו אנו מלווים את התהליך משלב הרעיון הייחודי של יזם או סטרטאפ food-tech, ועד שהמוצר יגיע למדף למכירה קמעונאית, מוסדית או כחומר-גלם לתעשייה.

נבחרת מהשורה הראשונה

חברת  ProSolv כוללת צוות מומחים, מהנדסים וטכנולוגים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחומים שונים בתעשייה, המאפשר לתת מענה במגוון רחב של מוצרי מזון, המבליט את היתרון שלנו בתחום הפיתוח. הצוות המורחב כולל מומחי רגולציה, אריזה, שפים ותזונאים, מידענות ועתידנות השווקים.

הניסיון הרב שלנו בתהליכים אלו מאפשר לנו לכוון את לקוחותינו לאבני דרך נכונים על מנת לחסוך עלויות וזמן רב בתהליך כה מורכב.

שותפים במרגלית סטרט סיטי מרכז הפודטק בגליל

אנו גאים לקחת חלק מקצועי ומשמעותי כשותפים במרכז החדשנות Margalit Startup City Galil, שהקים היזם אראל מרגלית, שהינו מרכז הפודטק הבינלאומי של ישראל.

המומחיות שלנו?

  • תכנון ופיתוח מוצרי מזון מקונספט רעיוני עד לעגלת הקניה עבור מפעלים, יצרנים ויזמים
  • ייבוא מזון: אישורי ייבוא מזון, תווית אריזה תקנית, פעילות מול הרגולציה / אישורים ורשיונות יצרן, סיוע לקבלת אישורים, רישיונות יצרן מזון ורישיונות עסק בתחום המזון.
  • תקינה איכות ובטיחות מזון במפעלים/ הכנה להסמכה וליווי מפעלים לתקני ISO, HACCP, BRC, GMP
  • ·         קולינריה מתקדמת ייעוץ קולינארי למסעדות וקייטרינג
  • ייצור סדרתי תכנון/ קונספט ייצור למפעלים וקווי ייצור
  • ·         סדנאות, ימי עיון, הרצאות צוות מקצועי המעניק העשרות טכנולוגיות והנדסת מזון 
  • מזון אורגני ועוד