רשות החדשנות ופטנטים

המוח הישראלי עשה לו שם בעולם בפיתוח וייצור מוצרים חדשים ופטנטים גם בענף המזון והפוד טק. במדינת ישראל קיימת תעשייה עתירת ידע, אסטרטגית עצמאית ויצירתית, בתחום פיתוח מוצרי מזון, טכנולוגיית מזון, שיפור מוצרי מזון, תעשיה עם תרבות יזמית פעילה, המייצרת אלפי מוצרי מזון בשנה, שהן בשורה בעולם הפודטק המקומי והעולמי

אך על מנת לפתח מוצר או שירות חדש יש צורך במימון ובהשקעה כספית לא מבוטלת ולכן טוב לדעת שקיימים מסלולים הפתוחים בדיוק למטרה זו ברשות הישראלית לחדשנות. אך זה לא פשוט כמו שזה נשמע. קיימים המון מסלולים ותתי מסלולים להגשת הבקשה לקבלת מענק למי שלא מכיר את התהליך ואו יש לו מספיק זמן לנהל אותו, יכולה להיות מורכבת ומתישה.

פרוסולב חברה מובילה בקהילת הפוד טק בישראל

חברת פרוסולב הינה חברה מובילה בקהילת הפוד טק הישראלית, עובדת בהתאם לנהלי ודרישות רשות החדשנות, שהיא רשות סטטוטורית עצמאית שתפקידה קידום חדשנות כמנוף לצמיחה כלכלית ,חיזוק ושימור ההובלה הטכנולוגית, טיפוח התרבות היזמית העסקית בישראל, שדרוג מקומה של מדינת ישראל בחזית החדשנות העולמית בתחום הפודטק.

ליווי והגשה למסלולים המגוונים של הרשות החדשנות:

בפרוסולב צוות מומחים בליווי והגשה למסלולים המגוונים ותתי המסלולים של רשות החדשנות בתחום הקולינרי בעלי ניסיון בהגשת מאות בקשות למענקים ברשות עם סיכויי הצלחה גבוהים. היכולת לרדת לפרטים ועמידה על הסוגיות החשובות לצורך הגשת הבקשה למענק ברשות לחדשנות יכולה לא מעט פעמים לסייע לעסקים גם בתכנון הפעילות בהמשך.

ומוכרים לבעלי התפקידים ברשות החדשנות. הניסיון הרב לצד המקצועיות והסבלנות של הצוות מאפשר לנו ללוות יזמים וחברות רבות להשגת המימון הנחוץ. בנוסף, אנו מכירים את בעלי התפקידים השונים העוסקים בכל התחומים הרלוונטיים ויודעים לנהל איתם שיח ישיר במידת הצורך.

מה נחשב ל Food Tech?

מבחינתנו בפרוסולב וגם מבחינת הרשות לחדשנות תפיסת הFoodTech כוללת כל טכנולוגיה המייצרת ערך, פותרת דילמות ליזמים, מפעלי מזון, סטרט-אפים וצרכנים בארץ ובעולם! הטכנולוגיה יכולה להיות מגולמת במוצר פיזי, בשירות, במכשור/מכונה, אמצעי גידול ומוצרים משלימים – ובלבד שהם ישרתו את הצורך לשפר , לייעל, לחדש ולשדרג את המזון והתעשייה הקולינרית ממצבה הקיים.

ייעוץ וניסוח עבור פטנטים.

במקרים רבים המוצרים /השירותים והטכנולוגיות החדשות זקוקות להכרה גם כפטנט בנפרד מהגשת המענק לרשות לחדשנות. גם לצורך זה חברת פרוסולב יכולה ותשמח להיות לעזר ויודעת לסייע בניסוחים ובניואנסים הטקסטואליים הנחוצים לצורך כתיבת הבקשה להגשת הפטנט. החברה מייעצת ומלווה לקוחות בתהליך תוך שמירה על סודיות מרבית במטרה להגן על המוצרים והטכנולוגיות החדשות.

ייעוץ וליווי ליזמים ויצרנים

חברת פרוסולב יוצרת שיתופי פעולה עם רשויות מוסמכות אחרות ברחבי העולם כדי לסייע ליזמים ומפעלים בקידום החדשנות הטכנולוגית החדשות בתעשיית המזון במשק הישראלי. בנוסף, חברת פרוסולב, יחד עם האקדמיה, עוסקת בסוגיות של פיתוח מוצרי מזון מזינים, איכותיים, פחות מתועשים וטבעיים יותר, בהתאמה לצרכן הרגיל וגם לצרכנים עם צרכנים ייחודיים. נושאים רבים הם בעלי משקל כוללים: כיצד נצרוך את המזון בעתיד, הקשר בין קיימות למזון, שמירת כדור הארץ לדורות הבאים, ודאגה כי המזון שילדינו יצרכו יהיה בריא ומאוזן יותר, ועוד.