ייבוא ורגולציה

אישורי יבוא מזון, הכנת תוויות וסימון מוצר בהתאם לכללי התקינה, יצוא – התאמה לדרישות מדינות היעד, ואישור יבואן.

אישורי יבוא – מזון רגיש או רגיל

יבוא מזון הוא עסק מורכב כשלעצמו וחשוב ביותר להימנע מתקלות שעלולות להיות בעת כניסת הסחורה לארץ. הרגולציה בתחום המזון מאוד דינמית וחשוב להכיר אותה היטב על מנת להבטיח שסחורה לא תיאסר לשיווק או תתעכב.

צוות פרוסולב, מהמובילים בשוק, יתן לך מענה מהיר ויעיל, באופן מקצועי ומדוייק ובשירות ללא תחרות. מקרים רבים של תביעות ייצוגיות על תיווי מטעה או לא מדוייק, כמו גם סחורה שנפסלת לשיווק בגלל אי עמידה בתקן המקומי, הם מפח נפש ונזק כלכלי אדיר. ליווי מקצועי הוא בבחינת חובה לתהליך כזה.

הצוות שלנו בוחן את כלל המסמכים של הספק מחו"ל. אם ישנה בעיה תדעו מראש כיצד לפעול – אנו נעזור ונלווה על מנת להסדיר מול היצרן שהכל יהיה תואם לחוק בישראל, ואם ישנה בעיה תחסכו זמן רב בתהליך שאינו רלוונטי. המטרה היא שאתם תלכו לישון בשקט בלילה.

בהמשך אנו מגישים עבורכם את הבקשות לייבוא בפורטל משרד הבריאות ואתם מקבלים אישור יבוא מקדים רלוונטי למוצר רגיל או רגיש.

יבואן נאות – חברתנו מלווה יבואנים להקמת מערכת בקרה וניהול לטובת סטטוס יבואן נאות ממשרד הבריאות.

אישורי יבואן נעשים דרכינו במהירות, מקצועיות ויעילות.

הכנת תוויות

אנו מציעים שירות הכנת תוויות למוצרים חדשים או יבוא, מתוך מרכיבי המתכון  ומידע מהיצרן וספקי חומרי הגלם, אותם מתרגמים: לערכים תזונתיים למוצר, רכיבים, אלרגנים ועוד. כמוכן בודקים את הגדרת שם המזון וגודלי אותיות וסימונים. הכל בהתאם לכל דרישות הסימון הקיימות : ת"י 1145 – סימון מזון ארוז מראש, ת"י למזונות שונים, תקנות סימון תזונתי, תקנות תוספי מזון והנחיות שירות מזון ארצי.

חשיבות הנושא והסיכון הפיננסי הוא מהמשמעותיים שקיימים בתחום המזון. אי ידיעת החוק אינה פותרת ממנו. עו"ד רבים מחפשים כשלים אלו לתביעות ייצוגיות.

מוצר שסומן לא כראוי יכול חס וחלילה לפגוע בצרכן אלרגי לרכיב מסויים או לגרום להתעיית הציבור ובכך להיפסל משיווק בארץ או לספוג תביעה על נזק שנגרם. לעיתים מילה אחת שגויה היא קריטית. יבואנים ויצרנים רבים נכוו בפסילת מוצר או ביצוע רי-קול וספגו נזקים כלכליים משמעותיים ומבינים שכאן נדרש חברה שתיתן שירות הכי מקצועי שאפשר ושירות מהיר ויעיל.

הצוות שלנו ממובילי השוק בתחום הרגולציה והמענה מהיר ואיכותי.

נבצע את המשימה במקצועיות ואף נייעץ ככל שניתן בכלל הנושאים כולל מדבקות אדומות, שם המוצר וכו'.

יצוא

ייצוא סחורה או חומר-גלם: התהליך דורש הכרת שוק היעד ואנו נבצע בדיקה של שווקי יעד לטובת היתכנות היצוא והתהליך הנדרש לבצע, כולל הכנת תווית המתאימה לשווקים אלו (בעיקר מדובר בארה"ב והשוק האירופאי המשותף).